WizardPlace

Welkom op WizardPlace!

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Games: Favoriete Harry Potter game?

Go down 

Wat is jullie favoriete Harry Potter game?
Steen der Wijzen
0%
 0% [ 0 ]
Geheime kamer
43%
 43% [ 3 ]
Gevangene van Azkaban
0%
 0% [ 0 ]
de Vuurbeker
0%
 0% [ 0 ]
Orde van de Fenix
57%
 57% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 7

AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Games: Favoriete Harry Potter game?   ma nov 24, 2008 3:06 pm

Wat vinden jullie van de Harry Potter games?

Ik zelf heb meestal het probleem dat ik ergens niet verder kom.Razz Ben nu bezig met Orde van de Fenix, die is ook het leukst. Want heel Zweinstein komt er in voor.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   ma nov 24, 2008 4:15 pm

Ik vind Harry Potter 5 de leukste, want hier kun je door de hele school lopen en alles doen wat je wilt. Ik heb het verhaal uitgespeeld, maar nu moet ik nog alle ontdekingspunten enzo halen. De personages zien er in deze gam eook veel echter uit, je hebt meer het gevoel of zij het zijn.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   ma nov 24, 2008 4:38 pm

Ik speel dit niet, want ik ben er over het algemeen al slecht in, zulke spelletjes. Ook omdat ze wel de verhaallijn volgen, maar in spelletjesvorm en dan weet ik veel niet meer^^ Zoiets is gewoon niet aan mij besteed^^
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   ma nov 24, 2008 4:42 pm

Ik vind het vijfde spel het beste en leukste.
Ik heb hem op de Nintendo Ds Lite. Leuk dat je nu weer vrij door het kasteel kunt lopen en opdrachten moet doen voor de Svp leden. De lessen vindt ik ook heel erg leuk gedaan. Het duelleren vond ik in het begin wel gemakkelijk alleen de eind duels vond ik wat lastiger. Dit is wel het spel wat ik het snelst heb uitgespeelt. Smile
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   ma nov 24, 2008 8:00 pm

Ik heb de eerst voor op mijn pc en voor op mijn Gameboy heb ik 1 en 2. Ik vind 2 wel erg grappig. Verders heb ik nog nooit een Harry Potter spel gespeeld.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   di nov 25, 2008 11:55 am

Alleen de stem van Ginny Wemel in de 5de deel is echt vreslijk. Razz Of de stemmen van de tweeling broeders Wemel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Games: Favoriete Harry Potter game?   

Terug naar boven Go down

Games: Favoriete Harry Potter game?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WizardPlace :: Het Kasteel Zweinstein :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: